دانلود آهنگ صبوری از محسن چاوشی
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ صبوری از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه صبوری از آلبوم خودکشی ممنوع محسن چاوشی

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.47 مگابایت

پخش آنلاین

 

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب

 

آکورد گیتار آهنگ صبوری از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ صبوری از محسن چاوشی"

 

های تو که این همه دوری از من
این روزا در حال عبوری از من
آهای تو که فکر می کنی سوزوندی
دار و ندارم وبا دوری از من
طاقت نداری ببینی میدونم این همه طاقت و صبوری از من
ستاره هات میگن پشیمون شدی میخای بگی که غرق نوری ازمن
فکر نکنم بشه با صدتا دریا این همه نفرت و بشوری از من
نمیدونم میخای با قلب سنگی دل ببری بازم چه جوری از من
پشیمونیتفایده نداره دیگه
چشات باید بارون بباره دیگه

 

Lyric By Pixmusic.ir

دانلود آهنگ صبوری محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ صبوری، متن آهنگ صبوری محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی