دانلود آهنگ سنگ صبور از محسن چاوشی
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سنگ صبور از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه سنگ صبور از آلبوم سنتوری محسن چاوشی

mohsen chavoshi Santori album mp3 download

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 16.1 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سنگ صبور از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سنگ صبور از محسن چاوشی"

 

 رفیقه من سنگه صبوره غمهام
به دیدنم بیا که خیلی تنهام
هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم
چه دنیایه رو به زوالی دارم
مجنونمو دل زده از لیلیا
خیلی دلم گرفته از خیلیا
نمونده از جوونیام نشونی
پیر شدم پیره تو ای جوونی
پیر شدم پیره تو ای جوونی
تنهایه بی سنگه صبور
خونه ی سردو سوتو کور
تویه شبات ستاره نیست موندیو راه چاره نیست
اگر چه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش
طاقت بیارو مرد باش
تنهایه بی سنگه صبور خونه ی سردو سوتو کور
تویه شبات ستاره نیست موندیو راه چاره نیست
اگر بیای همونجوری که بودی
کم میارن حسودا از حسودی
صدایه سازم همه جا پر شده
هر کی شنیده از خودش بیخوده
اما خودم پر شدم از گلایه
هیچی ازم نمونده جز یه سایه
سایه ای که خالی از عشقو امید
همیشه محتاجه به نوره خورشید
همیشه محتاجه به نوره خورشید
تنهایه بی سنگه صبور خونه ی سردو سوتو کور
تویه شبات ستاره نیست موندیو راه چاره نیست
اگر چه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش
طاقت بیارو مرد باش

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ سنگ صبور، متن آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی