دانلود آهنگ زیبایی از محسن چاوشی
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ زیبایی از محسن چاوشی

محسن-چاوشی

قطعه زیبایی از آلبوم حریص محسن چاوشی

mohsen chavoshi Haris (greedy) album mp3 download

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.11 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ زیبایی از محسن چاوشی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ زیبایی از محسن چاوشی"

 

از خودم میپرسم ، از چی نفرت داره
چی ازم فهمیده، که ازم بیزاره
اما باز فکر میکنم، شاید اصلا نمیخواد
کسی عاشقش بشه، کسی پا به پاش بیاد
واسه این تنهایـــــی، دلت اصلا نمیاد که مقصر باشی
تو با این زیبایـــــی، نمیتونی از عشق متنفر باشی
شاید از من یا نه ، از همه بیزاره
نمیخواد درک کنه ، یکی دوست داره
اما باز فکر میکنم، شاید این تقدیره
که داره چشماشو از چشم من میگیره
واسه این تنهایـــــی، دلت اصلا نمیاد که مقصر باشی
تو با این زیبایـــــی، نمیتونی از عشق متنفر باشی
تو با این زیبایی ، تو با این زیبایی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ زیبایی محسن چاوشی، دانلود آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های محسن چاوشی، متن ترانه های محسن چاوشی، تکست آهنگ های محسن چاوشی، دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی، دانلود آهنگ زیبایی، متن آهنگ زیبایی محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی